Prečo je dôležité mať vlastnú webovú stránku?

Vaša firma ešte stále nemá vlastnú webovú stránku? Hovoríte si – zbytočná investícia? V tomto článku zistíte, že nemať webovú stránku znamená prísť o tisíce objednávok.

Každá firma na svete má medzi svojimi cieľmi aj jeden podstatný – priniesť majiteľom profit vo forme zisku. Pandémia ochorenia COVID-19 ukázala ako nie sú slovenské firmy pripravené na „digitálnu éru“.

Pojem „vlastná webová stránka“ je v mnohých firmách tabu a často je dokonca považovaný za nadávku najtvrdšieho zrna. Už dávno neplatí, že vlastná webová stránka je len pre bohaté a veľké firmy. Naše riešenia však máme pripravené aj pre malé firmy.

Nie ste online, nie ste vidieť

Pamätáte si ešte časy Zlatých stránok? Pre mladšiu generáciu, ktorá ich nepozná – bola to hrubá bichla plná inzerátov a dôležitých čísiel. Vlastne taký prehistorický ujo Google, ale v papierovej podobe.

Dnes si už Zlaté stránky takmer nikto nepamätá avšak vaša firma by mala byť vidieť. A byť vidieť znamená byť online. Iba tak vás zákazníci dokážu nájsť aj v čase, keď musia sedieť zavretí doma. Zistia napríklad otváracie hodiny, novinky v ponuke alebo vás môžu kontaktovať. Môžu u vás dokonca nakúpiť a zaplatia vám jednoducho online.

81 %

Až 81% Slovákov má prístup k internetu. Na internete nakupuje až viac ako 50% Slovákov. To je viac ako dva milióny potencionálnych zákazníkov.

Máme pre vás pripravené riešenie v podobe webovej stránky na mieru, ktorá vašu firmu navyše neprivedie na mizinu. Postaráme aj o jej aktualizácie a chod v budúcnosti. Naučíme vás však so stránkou aj pracovať. Naše riešenie je jednoduché na používanie a hlavne intuitívne.

Čísla nepustia: na Slovensku má prístup k internetu až 81% Slovákov. Nejde o žiadny odhad, ale oficiálny prieskum z roku 2018. Ubehli dva roky, čo znemená, že počet Slovákov s prístupom na internet bude ešte vyšší.

Meníte ponuku? Máte niečo nové? Ako sa to dozvedia?

Rozhodli ste sa do vašej ponuky obchodu so zdravou stravou pridať nový produkt? Alebo váš obchod s oblečením začína predávať novú letnú kolekciu? Ako sa to dozvedia vaši zákazníci? Nijako…

Ako informujete o nových produktoch vo vašom obchode?

– pridáte informáciu na vašu webovú stránku – bezplatne
– pridáte informáciu na vašu stránku na Facebooku – bezplatne
– pridáte fotku na váš Instagram – bezplatne
– pridáte inzerciu na Google – platená služba
– pridáte inzerciu cez Etarget – platená služba

Ak však máte vlastnú webovú stránku môžete pridať príspevok o novej kolekcii, pridať fotky a k tomu pridať video priamo z vášho obchodu. Nebyť online znamená, že ste stratili možnosť jednoducho a hlavne zadarmo osloviť vašich zákazníkov.

Iba kamenný obchod?

Mnoho obchodov sa spolieha na kamenné prevádzky. Ako však osloví váš obchod zákazníkov, ktorí bývajú vo vedľajšom meste, či dokonca na druhom konci republiky? Ako u vás nakúpia? Myslíte si, že pôjdu desiatky kilometrov aby mohli tie svadobné šaty kúpiť práve vo vašom butiku?

Nie. Na to rovno zabudnite. Urobia ctrl+c a ctrl+v a použijú uja Google aby rovnaké šaty našli v ich meste. Vy ste práve nestratili len jednu zákazníčku. Tá stratená zákazníčka totiž pošle svoju kamarátku do obchodu, kde ich našla ona, lebo bol bližšie. Tá pošle svoju ďalšiu kamarátku, tá ďalšiu… Už vám to došlo?


Kdekoľvek

Je jedno, či zákazník sedí doma alebo v práci. Ak máš webový obchod môžu u teba nakupovať.

Kedykoľvek

Je jedno, či je práve polnoc alebo obed. Môžu u teba nakupovať kedykoľvek len budú chcieť.


Riešenie máme pripravené aj pre webový obchod. Eshop pre vašu firmu vytvoríme na mieru a naučíme vás s ním aj pracovať. Objednávky budete mať pod kontrolou a budete iba sledovať ako sa vám vyprázdňuje sklad ako ho nestíhate zapĺňať.

Čísla nepustia: Opäť sa vrátime k prieskumu o využívaní internetu. Viete, že až 21% Slovákov nakupuje online. Pre vašu lepšiu predstavu je to viac ako 1,1 milióna potencionálnych zákazníkov. Ako však u vás nakúpia, keď nemáte vlastnú webovú stránku?

Facebook a Instagram?

Nemali by ste však myslieť len na vašu vlastnú webovú stránku. Nemali by ste chýbať ani na Facebooku a Instagrame. Ak však predávate výrobky nemali by ste chýbať ani na Pintereste.

Vaša firma by mala byť vidieť aj na sociálnych sieťach. Cez Facebook viete pridávať napríklad kupóny so zľavami a písať si s vašimi zákazníkmi. Instagram využijete na propagáciu noviniek a na Pinterest môžete pridať všetky vaše výrobky aby ste zvýšili predaj cez váš eshop.


Sledujte aj nás na Facebooku a Instagrame


Aj pre sociálne siete máme riešenie – založíme vám profil na tých najdôležitejších sociálnych sieťach a opäť sa dozviete aj ako ich používať. Nových zákazníkov získate ľahko a hlavne zadarmo.

Čísla nepustia: Aj v tomto prípade máme konkrétne čísla. Na Facebook chodí denne 41% Slovákov. To pre vás znamená viac ako 2,2 milióna budúcich zákazníkov. Navyše viete cez Facebook zacieliť aj reklamu a tým opäť zvýšiť počet objednávok – efektívne a bez zbytočného mrhania peniazmi.  

Naše riešenia pre vaše podnikanie

Nebyť na webe pre vašu firmu znamená prísť o zákazníkov teraz a pokiaľ váš konkurent na webe je, znamená to prísť o ďalších v budúcnosti. Vytvoríme pre vašu firmu webstránku, eshop aj profily na sociálnych sieťach. Ani druhá vlna COVIDu vás neprekvapí.

Webstránka
299
  • Webstránka na mieru
  • Hosting
  • Doména
Webstránka + eshop
599
  • Eshop na mieru
  • Platby kartou
  • Hosting

Napíšte nám pre viac informácii, zavolajte alebo si webovú stránku, či eshop priamo objednajte.

1 thought on “Prečo je dôležité mať vlastnú webovú stránku?

  1. Pingback: Prečo práve WordPress? – Blog Objednajsiweb.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *